4 Ağustos 2012 Cumartesi

Fırıncının Pişirdiği Son Ekmeğin Fırına Atarlı Bakışı

İstanbul, sana yakışanla dolu.
Sen, pileli eteğini giymeyi unutma yeter..

Contası gevşek yapıtların vidasıyım.
Son düzlükte isyanın hası..
Altı patlar cesedime son dokunan.
Kadınımdır cesedime son sokulan.

Yanında duran adam daha yanaşıyor.
Bir geceye doğru salkım saçak,
Sana koşuyorum kilometrelere karşı.
Yanında duran adam daha yakışıyor.
Sen yönüne döndükçe bir kasım,
Oniki aydan koşarak uzaklaşıyor.
Ya dindir, ya temizle, ya söv..
Kabuk bağlamadan cesedim,
Tam adının yanına yine yakışıyor.
Yaklaşıyor işte lanet trenin,
Seni bir kez daha uzaklara taşıyor.

Fırıncı küreği yanaklarımda bir şelale,
Nasılda cesedim de hoş karşılanıyor.

Ben yalnızca,
İlklerin temennisiyim bu garda,
İliklerinin eski efendisi..

Biteli de oldu hayli..


Sevgiler,Aykut


Mualla beni her gördüğünde...



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder