9 Kasım 2010 Salı

Testisi Elinde

Giderek istikrarı sağlayabiliriz aslında. Bugün olduğu gibi yarında yalnız hissedelim kendimizi.. yiihuu.. Oooo sonuçlarınada katlanırız heralde. Hem ben mi dedim sanki bu virüs topumuza bulaşacak diye. Bulaştı nankör! Fotoğraf, fotoğraf, fotoğraf.. g.tümüze kadar fotoğrafla dolalım aq. Bu ne takke ahh bu ne inziva... Gün gelecek havaya zıplayınca, orada kalabilicem. O zamanda ben size kabamla gülerim. Helalleşiriz. Duygusal krizler eşliğinde kemer sıkma ayini yapıcam. Herkez bukalemuna dönecek. Sponsor bulun lan! Hep söylerim, yiğidi öldür, telefonunu kırma. Böyle toplansak bütün mahalle, hep bir ağızdan anırsakda beni tatmin edebilir belki.. İçimde ki bu potansiyel enerjiyede lanet gelsin. Ohh be, kırık kürdan buldum yerde.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder