2 Eylül 2011 Cuma

Apansız Tarumar

Daha bir senaryo,
Hemde en farklısından.
Giriş katı bir sevda değil bu !
Unutur ceketi çıkarım.
Yaktım ulan gemileri !
Geride bahaneler yumağı.
Gerisi yok aslen.
Yıktım bütün tabuları,
Söylemek istediklerim var.
Daha nicesi adına.
Ben kitaplardan söz alıp,
Kısık bakan gözlerine hapsoldum.
En garip korkumuz,
En şaşalı öğünümüz.
Yanımda yürümelerin sevdası,
Elin elime değsin diye bir ton çaba..
Her şans, gülmüyor yüzümüze, evet.
Sen ki zor kadın.
Belki de aşk literatürümüze bir kelime daha..
Salak saçma düşünmek gereksiz.
Bayat ekmek kavgası..
Haddinden fazla güzelsin,
Yorgun gözlerimde..
Biraz da alkol sanırsam.
Ellerim bağlı değil çaputuna.
Zaman ise seni seçti.
Aşk dediğini duydum.
Ve akmaya üzülen gözyaşların..
Kıyamadım, paha biçtim yalanlara..
Sattım inancı beş paraya, uğruna..

Aşklar, Aykut

hemde böyle zort diye..



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder