8 Eylül 2011 Perşembe

Bazen Çayın Demi...

Gelmiş miydi ki sıra ?
Bu üniforma kimindi benden önce ?
Aşk dedikleri de bundan ibaret !
Nicesi kazıklarımın, kendimce...

Çıksan da karşıma böyle gelişine,
Zaten geçmiş kadar değilsin.
Geçmişsin.
Yazdıklarımı alır,
Koyup cebine...
Kalamazsın geçmişim de bile..

Ve her şeye rağmen,
Ağır basman cümlelerde.
Bu bir hazine kadar,
Bu bir hezimet kadar,
Bir ben kadar..

Biliyor musun ?
Ki aşık oldum.
Büyük harfle bile yazabilirdim.
Ayıp olur diye korktum.

Sana yazdıklarıma benzemeyen,
Devrik değil bu sefer,
İlk durağın, ilk otobüsü getirmez.
Kaladursun !

Yetiştim yasaklara ve zamansız tecrübe..
Sorunsuz kelimeler var şimdi.
Biri yerine koydu, çektiğin ellerimi.
Aşk dedikleri de bundan ibaret.
Bir sana değil gebe...

İçimde bir şey var ki,
Tutunulası..

Seninde ruhun şad olsun !


Hicazlı Öksürükler, Aykut

Para ile değil, sıra ile..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder