16 Aralık 2011 Cuma

925 Ayar Altın Lokma

En kötüsü de ne biliyor musunuz ? Seviştikten hemen sonra eğer giyinme faslı varsa, o fasılda konuşulan birkaç kelime. Çok adsürb oluyor. Mümkünse susulmasını tavsiye eder, iyi uçuşlar dilerim.

Telefonun mesajlarında, taslaklar da bir taslak ile karşılaştım. Eskilerden birine şu yazılmış; Hakkımızda hayırlısı. Demek göndermediğimiz için hayırlısı olmamış. Bizde yalan yok !

Gün içerisinde yağmurdan sığındığım bir lokanta işletmesinin tentesi altında çok klişe ama bana enteresan gelen diyaloglar içinde buldum kendimi.

Her yılın aralık ayında, piyango bileti satan insanların sayısı beni korkutur oldu ! Nimet abla kötü yola düşmüş geyikleri de her sene vardır.

Kendime zorla yedirdiğim yemek;
Alt geçitten güzergahım boyu devam ederken, birden istikamet kırıp, yeni açılıp ta eski süsü verilen bir lokanta ya girdim. İçerisi kalabalık, herkes yani tüm çalışanlar 2012'nin mayaları gibi büyük bir telaş içindeydi. Dışarda yer olmasına ve sigara tiryakisi olmama rağmen içeri oturmayı tercih ettim. O çok tuhaf menüyü gördüm ama henüz almadan elime mayalar geldi; ne verelim abi ? -ne var ? bıbdıbdıbıdbıdbı bı.. içlerinden kulağıma en hoş geleni ve finaline fix pilav üstü kuruyu yapıştırdım. Tavuklu mantar sote. Yemeğim geldi ve yemeye başladım ama ilginç bir şekilde transa geçmiştim. O haşlanmış tavuktan sonra ağzıma attığım her mantar tanesi için kendimi, "olm ete en yakın, en benzer sebze mantar" deyip, deyip avutuyordum. Tabağın yarısına vardığımda uyanır gibi oldum." oha , nabıyorum lan ben ?" Sonra tekrar transa varıp, kaldığım yerden içten içe sayıklamaya devam ettim. Sanki ben sevmiyor muşum da o yemeği kendi kendime zorla yediriyor muşum gibi. Tövbe bismillah ! Neyse ben bu öğünlere bir şekilde kaydım filan.. Ulan daha da açıklardım ama sonra yine gidip orada yemek var.

Eminönü meydanında video klip çeken arapları görünce içime huzur doldu.

Yağmur filan yağdığında o büssürü güvercin ne boka gidiyor, keşfedebilmiş değilim !

Biri de artık yatırsa beni,
Ulan saate bak !
Usulca örtse bedenimi,
Aman sabaha kalk !

Sesli güldüm.

Neticesinde, akta akçe de ikimiz içindir. Boşuna mevzuyu bulandırmayın !

Sevgiler, Aykut

Lezzetiderya sponsorluğunda ,temsili zihinsel yakarış

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder