13 Aralık 2011 Salı

Kanıksamak ta neymiş..?

Aralıkta bitiyor.  Biri almış kanununu, şöyle kenar köşe oturmuş ta çalıyor. Laylaylay... Karanlığın çözümü sandığımız birçok hikayenin daha bir boka yaramadığını anladığımız bir seneyi daha geride bırakıyoruz. Hala aksi giden tümevarım yöntemlerinin, kendi götümüzün hatası olduğunu idrak edemedik ya, ben ona yanıyorum. (Biraz çevirin de dibim tutmaya..) Alkışların arasından geçerken sene başında, sonuna ereceğimiz de muallaktı zaten. Hadi sor bana tasarruf poliçemi..? Elde kalanlar ile şükretme tabiatı, bittabi. Ben ki yarısı depozito ile iade edilebilen karakteri öykünün, teselliniz olamam.

Sadece yaşlanıyorum.

Şimdi söylesin biri; aklımızın, kaç beden hafızası var ?
(Hadise, sende bi siktir git yaa !!)


Kılcal damarlar, Aykut

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder