23 Ekim 2012 Salı

Sokakların Dillere Pelesenk Olması

Omuzlarımdan düşerken, bilemedim öleceğini.
Bir şarkı kadar değerliydi oysa,
Bir ses kadar sesine denk ve yakın.
Ahh eden martılara varan yanların.
Bütün suçları üstüne alıp,
Bir dilek dilemiştim sana, senden.
Razı olamayabilirdim oysa..
Kabul olmayan duaların bende saklı.

Bitsin derken taarruzu mevsimin,
Biten yanların bahçesindeyim şimdi.
Ulusa seslenen kalbim var senden öte,
Uzun İzmir'in, kısa saçlarının umurunda sanki,
Ne olur isteme şimdi, gitmemiş gibi.

Ölenin çaresi bulunduğunda ararım seni, üzülme.
Sabahın denize bakan kör noktası olurdum seninle.
Gücenmesin anıların ve dilenmesin gözlerimle birlikte.
Ne olur isteme şimdi, gitmemiş gibi.

Ne ben söyleyeyim, ne de sen unutma !


Sevgiler, Aykut


kapın her çalındıkça...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder