18 Mart 2014 Salı

Kiralık Nişanlığın Takı Merasiminde Ki İtirafları..

Bana bir hıçkırık hediye et,
Saatler tik-tak yalnızca.
Tüm boşlukların farkını tatsın çehrem.
Öte yanlarımın eli kulağında.

Usulca sokuluyorum takvim yapraklarına.
Yüzlercesi, kayıp suçüstü ve yılan derisi derin.
Lanet çakmağın biter gazı sen üşüyorsan.
Bana bir hıçkırık hediye et,
Yutkunamayalım !
Klaksonları kopsun motorlu taşıtların.
Parkeleri çalınsın sıfır binaların.
Sen alt geçidi olmayan bir köprüde,
Köprünün karşı tarafında..
Fotosentezli günlerde tartışmayalım.

Bana niyetli bir simit al,
Martılar bakmasın yüzüne.
Yeni bir hıçkırık hediye et,
Denizin soğuk olduğunu yalanlayalım.
Dairenin köşeleri yüzünden ağlayalım.
Üst komşunun karısından çalalım menekşeleri.

Bana bir hıçkırık hediye et,
Sana ömür boyu borçlu kalayım.

Sevgiler, Aykut

cam yapımında kullanılan kumlar cehenneme gidermiş.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder