15 Aralık 2010 Çarşamba

Sigarada Ki Kıymık

Daha fazla yıpratmalı. Bu da birşey mi sanki.. Sana dün bir tepeden baktım aziz İstanbul.. Eşsiz bir yorum ve eşsiz bir adam. Kıpırdatmayalım yerinden ki dökülmesin salkım hanımın taneleri.. Fotoğraflar daha iyi anlatır. Hiç ummadığın, hiç beklemediğin bir an çıkagelir yada bir an gözünün tam önünde biter. Kanter içinde kaçma numaraması yaptığını bilmiyorlar. Koş Aykut koş.. Yakalanman an meselesi.. En çokta iki elinin doğurduğu ihtimalleri kemirerek yaşama tutunmak faydasız. Gerisi pembeye kaçık. Hüznü sardunyalara sarma telaşı niyedir, o vakit ? Görmedim, gezmedim sayalım bütün güzele yatkın zamanları. Otobüsler sana gelirken, uyku dolu geçmişin beni karşılamaya muhtaç değil. GELMEDİM ! Kırgın bir bilet artık sana gelişim. Olmadıkça doyuran, kümesinde ki beni. En geniş hacmimiz ile maziden tartıştığımızda da sen haklı ve kazançlıydın. Olduramadıklarım dert yanar. Birden hatırladım. Senden kalan en güzel şey, hala dişlerimi 3 dk fırçalamam olsa ya keşke..

Kabullemenin pahasına, bütün bu maziyi.. Ateşle barut yanyana durmaz. Durmadı da...

Tarumar

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder