24 Haziran 2012 Pazar

Geleceği Sabunlayan Tellak Taktidi - 592

Belki de, uyumadın dün gece..
Belki de, uyumadım.
Daha çok mezesi alışkanlığın,
Sen serzenişte bulunurken hemde,
Çokça geçti adın.
Nasılsa, arkadaşlar iyidir.
Bardak kırdım sen yokken,
Sen yokken ütüye daha bir özen.
Sanki, sen yoksan daha iyi.
Umduğundan fazlası üzüntüm.
Hep bir haklı kalp atışları,
Durduk yere değil tabi,
Yoksan, şarkılar da noksan.

Kızma desem, yedi düvel şahit !
Değilsin doktoru, anladım.
Grip de değilim ben..
Birde virgül,
Nasılda yakışıyor.
Hemen adından sonra.

İnsanın hiç yemek yememesi lazım,
Sana bumerangını bağlaması için.
Yapamam !
Ötenazi hakkım olsa, bir nebze..

Telaş yapıyorum aslında,
Tutmak istediğim eski fotoğraflar,
Oltam adına yakışıyor.
Bak aslında yok oluyorum bazen.
Gitmek, kurcalarken kafamı.
Kalmak işime gelmiyor gibi.
İstikamet cennetin belki,
Biletime adın da ayrı yakışıyor.

Terler içinde ve bir kez daha..
Türkçe'mi sorguladıkça,
Kahve falımda çıkıyorsun !
İmla kurallarım çıkıyor..

İngilizce ağladım sana geçen.
Hiçte bakmadı yüzüme resmin.
Kapını önünde ıslık çalarken,
Aklımda ki, sence terkedilişin.

Hiç gelmeden sana, hep yandım..
Kalan "Ay"'lar bizimdir !


Sevdiler, Aykut



Tükürmeyi sokakta öğrenip, kolejde mastır.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder