23 Kasım 2012 Cuma

Tüm Halaların Görümce Sevgisi Sonrası

Doğru tercih, yolun yarısı edermiş. Sonra da bir daha dönüşü olmadığını sandığımız kara parçaları, kopan.

Şefkat ile başını okşarım kedinin; sana gelme diyen ve rıhtımda...

Geçmişin vadeleri dolarken, gökyüzünden bulutların faizi işliyor ama sessizler işte.

Ağır ödemelerin tarihi geçti !

Bağdaş kurup oturdum görebildiğin yerlerde usulca. Kimler ardımda ise, karşımda kelimelerimde.. Hasat zamanın geldiğinde ağlama n'olur ? Biraz da dergi sayfalarını karıştırırsın hemen önümde. Bilemediğim bulmacaların, isimsiz ünlülerisin. Uyuşan bacaklarımda merhem, merhemde ellerinin izi var. Hani birlikte fotoğraf çekindiğimiz gün; kadrajda ellerinin olmayışı ve gözlerin kayıpken.. Bayram geldiğinde bir mesajım olacak soğuk martılara; tanımaz mısın ? Sizli, bizli konuşan insanlardan kopup gelen, arşivlik bakışlar kainatında yaşayan ısırılmış bir elmada da dişlerinin izi. O gece de, bu gece olduğu gibi; işte o gecenin de günahı yoktu. İşte, o gecede yoktum, bu gece de.. Hangimiz tercih etmezdik, hangimiz istemezdik atlara binip gelen o insanlardan zaman kavramının iksirini ? Saatim çok soğuk. Saatim çok ucuz artık. En umulmaz pazarlama şekilleri biçimlendirdi geleceğimizi. Geçmişini sikeyim. Sonra, yastık dedi ki; senin başın ağrıyor. Kaldırımın kenarında ayağı burkulan bir yerli idim.

Pirinç pilavı tarifi, aslında birçok şeyin de tarifidir.

Kitapların sonu gelmeden, yaktılar onları. Karakterler diri diri, eridi.

Ben yıkılan evimi inşa ettim. O gün, o kepçenin önünde aptal ve çaresiz duruşlarım anlamsızdı. Böyle olacağını bilseydim zaten; kepçe olur yıkardım. İçimde ki belediye yıkım ekibi çalışanlarına selam olsun.

Kendi içinde kepçe olabilenlerin şerefine !

He ben içimde hazine buldum, o başka..


Sevgiliye sevgiler, Aykut

temsili güzel günler








Hiç yorum yok:

Yorum Gönder