14 Nisan 2011 Perşembe

Yırtık İnsanlar Kolonisi ( Otur Evladım)

Uçurtma, kimsenin uçamadığı kadar yükselemez. Bir de hesap makinesi. Hesabını bilen, hesaplı yaşamaya yönelik insani bulgular. "Toplayın bunları buradan !" Görmediğin, fakat şuan sahibi olup, elimde bulunan heybeye sığdırabildiğim kadar anca, mozaikleştirebilirsin hayat kadrajımı. (Bu nasıl cümle lan ?)

Bir gün kopacak dediğim ama inadına deli gibi vurduğum gitarımın altıncı teli koptu. Evime beş dakika mesafeli, müzik aletleri satan amcaya vardım. Amca dedim; gitarımın kalın mi teli koptu. Önce yüzüme doğru süzülerek, altıncı tel mi, mi (?)(bu cümlenin sonunda soru işareti olmayabilir) dedi. Evet amca, altıncı tel mi., dedim. Ben nerden bileyim kaçıncı telin koptuğunu, dedi. Altıncı tel mi koptu,dedim. Altıncı telin mi teli olduğunu biliyorum, dedi. Sesli susarak, kalın mi teli olan gitarımın altıncı mi teli koptu amca, dedim. Kaç tane mi teli var ki, dedi. İki tane mi teli var biri ince yani birinci tel diğeri kalın altıncı mi teli, dedim. Senin kopan altıncı mıydı, dedi ve telefonu çaldı. Tel çalıyor bir saniye, dedi. İçerden gelirken de bir adet altıncı kalın mi teli alıp geldi. Parasını verip, oraya bir daha gitmemek üzere uzaklaştım. (Bunu başlığı ayrı olabilir. 'dedi' mesela..)

Susuzluğumu gidermek için kadın kullanmayı öğrenemedim.
Damlaya damlaya ses çıkar.
Işığın içtiği ılık sütün günü geçmeseydi belki, bugünde aramızda olabilirdi. Ama selamı var.

Maçın kırkıncı dakikasında, kırkıncı dakikaya özel bir beste söyleyen taraftar grubu, aynı beste ile ilk yarıyı sonlandırdı.
Klavyemi iç etme pahasına, hemen yanında içtiğim hazır çorba, dudaklarımı yakınca ekrana doğru pömkürdüm. (İstem dışı)
Yatakla aramıza giren kara kedi, mart ayını yüksek performansla geride bıraktığı için, erken yatmama izin verir oldu.
İnanmıyorum ama bugün tütsü aldım. Herhangi bir boku anımsattığı için galiba.

"Belki birinde doğru aşkı yakalar yada üçünde, beşinde..
Oysa henüz yirmibirinde.
Kelepçe kokan bu el, kimin olsa güzel değil.
Ben ise saklar gibi yapardım kalbimde..
Saklardım."
(Böyle kadın mı olur lan ?)

Ağrılarım olsa da, umudumu yitirmem.Bol aralıklı yazıların boş sayfaları, gece rüyama girip kendisini israf ettiğini savunacak diye ödüm g.tümde geziyorum.Son olarak bütün sayıları yazı ile yazmam detayını atlamanız beni üzmedi.

İçimde ki alçıyı aldırmak üzere hekime vardım. Yerinde yoktu. Cebimde sabır unutmam ise, işe yaradı.
Baykuşlara selam olsun.
Sevgiler, Aykut

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder