10 Mayıs 2011 Salı

Bir Sigaralık...

Bazen bütün şifrelerimi unutuyorum. Ve iyi ki yazabiliyorum. Elimden çıkacak kaza, kimseyi öldürmez ama ölüm var abi !!

Aptal bir mesaj geldi.. Sonra onun kim olduğunu hatırlamak için eski mesajları kurcaladım ve "sanki hastayı kaybediyoruz!"

Yine mi gidiyorum ?

Düğmeme bastığında, o kadar hızlı gitmişim ki, " ne bok yedim lan ben?"

Hep bu şarkılar ile..

Götüm kalkmış sonra günden güne, farkında değilmişim desem," ver bir sigara.."

Korktuğumuz şeyler kalmış, nutkumuzda..

Çarpım tablosunu hiç unutmuyorum mesela.. Mesela asıl mesleği zabıta olan bir abi, "sıcak ve yosunlu sular."

Sen ki literatüründen fırlamış fransız kadını..

Heryanım bağlı iken koşabiliyorum. Köpeğe "ana-avrat küfür ederekten.."

Sakladığımız şeylerin saklambaçında..

Ve yine hep bu şarkılar ile.. servet-i fünun mecmuasına "kapak olurken.."

Az daha.. (Eyvah)

Gitmişim ulan !

Sigara bitti..


Dramatik tebessümler,Aykut

İçinden çıkamadığım tek şey...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder