5 Ekim 2011 Çarşamba

Ava Giden Avcıdır !

Evden kaçtım. Sana gelmek için bir niyet çektirdim tavşana, üzülme boş yere.. Herşey geçer..

1992 model bir şarkıcı gibi düşün bir kerede ve sırat köprüsünde rezervasyon yaptırdım. İkimiz için.. Olur da gönlün kayar, iterim bende seni. Sonra bir ses dedi ki; ne alırsınız ? Ben biraz destek dedim. Baktım ki sonra sende kararsızlık diz boyu, senin adına da bir körün gözlerini sipariş ettim. Beni, ben gibi gör diye.. Sesin kaynağını da hiç göremedim. Ki ses kaynağında şişelenmez arkadaşım !

Unuttuğum kelimeler, vardır elbet.. Fakat insan ne yana dönerse sensiz yaşar? bilemedim. Önce seni, sonra kendimi duvara döndürdüm. Arkasından gelip adres soran uykumu da yanıltıp, yanlış yer tarif ettim. Gerçi dönüp dolaşıp yine buldu pezevenk beni..

İçim bi garipti o an. Sol elimde bira, sağ elim ile de sana bakıyordum. Sonra adını mırıldandım.Arka arkaya ve defalarca tekrar ederek. Şey gibi oldu bu..hımm; dünyanın uydusunun herhangi bir gezegen ile tanışma anı gibi.. Bir de şey, benden bir doz daha sipariş ettiğine göre, seninle uzun süre çalışacağız umarım. İyi ya işte, sürümden kazanırız. Cebimiz sevgi dolar. Ekonomiyi böyle canlandırabiliriz. Bak gözlerim doldu bile.. İlk defa bir boka yarayacağım belki de.. Bütün bu kalabalığın içinde seni seçebiliyorum. Kalan yanlarım, giden yanlarımın habercisi. Neticesinde de seni sensiz revize edemem. İçimde ki rafet el roman da dedi ki şimdi; bana sen lazımsın! Herkes bir şeyler söylüyor zaten. Böyle darım darım daralmamak içten bile değil. Dara falan dedim de; bir ara, hatta yakın zaman mümkünse, ikimiz yanyana duralım da etraf daramızı alsın. Fazlası onların, sen benim ol. Hayır abi ! Kadın denilen insan öznesine özgürlüğünü vereceksin ! Sen benim olamazsın. Dolayısı ile de bende senin. Şeyin olalım mesela; ikimiz birleşip voltran olalım. Bir çocuğun oyuncağı olduk bak. Arada da bu canlandırdığımız ekonomi yüzümüze gülsün filan. Bana da bir isim koy. İsmimden tutup sürükle sonra.. Atlı karınca ile rodeo yaptır. Elimi tut, terleyince bırak. Parmakların kaleme değiyorken, tarihi sil. Hergün için "bugün" de mesela..Tetrisin parçaları bile olabiliriz aslında.. Hani şu "L" gibi olan varya, ondan işte. Ters açılarda birbirimize geçelim. Arada kalan bir boşluk kısımda da ateş yakalım. Küresel ısıtma suçundan ifademin alınması, umrumda olmaz. Ya da en iyisi sen yine benim ol. Ben sana şarkı söylerim. Daha fazlasını talep ettiğin an, olanı da kaybetme korkusu sararım içine.. Sonra sen istemedikçe, peşisıra ben sana şarkılar yazayım. Bu arada da biri bana, seni sevdiğimi ne zaman söylemem gerektiğini söylesin. Tez vakitli acemiyim. Utandırma bari..

Hatırladığın şeyleri, unutturasıcan olayım. Sen zaten hafıza konusunda, ana rahmi terksin.

Şimdilik bu kadar, pek sevgili avcım.

Sevgiler, Aykut




Hayatın bir yanı işte..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder