1 Ekim 2011 Cumartesi

Oyun Konsolunu Çalıştıran Kaset Çalarlı Araba Teyibi..

Sağa sola çarparak yürüyor ve adıma benzeyen ne varsa yastığımın altında biriktiriyorum. Duygusal bilakis romantik anlar yakalama talebinde bulunmadan farım da açık, yolumda.. İnanabiliyor musunuz ? "Seni seviyorum" diyor defalarca Bora Öztoprak.. Deli misin oğlum bora ? Bende seni seviyorum..

Daha bir onulmaz gece yaşıyor, sigaraya doyamıyorum. Ölümüm atın arpasından olmaz ise, mezar taşımı yan yatırın ulan ! Belki kalkar yine yanınıza gelirim. Hatta şimdi ben diyeceğim ki, atomu parçalasam bu kadar karışık olmaz kafam, o da dnama karşı bir vaziyet be anam !

Neysi saate gel, hele hele.. Bana müsade..

He gitmeden bir de, buradan sevgili avcıma sesleniyorum; beni vurdun ama bunu senin yanına bırakmayacağım. Bilirsin işte..

Cümleten teşekkürler, vesselam..


Sevgiler,Aykut

Ne güzel.. Hiç ölmüyoruz.. doğmaktan da yorulmadık.. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder