22 Ekim 2011 Cumartesi

Bağırmadan Telaş Yaratmak

İnsan nasıl bakar sona yüz yüze..? O kadar kirli çamaşır varken etrafta.. Kimin temiz bir kaç şeyi kalmışsa onlara bulaşır elbet. Bunların farkında olduğumuza göre, artık sevişmekten vazgeçebiliriz, dedi. Güzel bir müzik çalıyordu arka fonumuzda. Odalardan geçip, bir yere varma telaşımızı gözlemiştik. O kadar karanlık oluyordu ki bazen, senin gözlerin gözlerime takılıp düşüyordu. Bir yerin acıdı mı? - Hayır, sadece daha fazla tatmin olmadan çıkar beni buradan! Saat henüz geç değil. İnsanların ıslak gülüşlerinin farkındaydık. Bir adımız kaptan iken, diğeri çocuklardı. Bizler kaptanın çocukları, en azından kendi dünyamızın kahramanları, ellerimizde çatal gibi nesneler ile savaşmaca.. Hatta bir gün benim elim sende kalmıştı. Sende elimi tuzlu suya koymuştun, hemde geceden. Fotoğraflarda buluşup, gece gezmeleri mi dersin, terlerimiz karışana kadar mı ? Bazen de her kadın gibi hasta olurduk. Bir gün bak dedin; bu benim şarkım. "Supergirl" Odanın en köşesine gidip, yanıklarımıza merhem olma telaşında gerçekleri konuşuyorduk. Kimi ipe sapa gelmez, kimi bencil, kimi de sizli-bizli kadar resmi. Unutulan diğer yanları geçmişin. "Geçmişini sikiyim" dedin. Güldüm. Yoksa o soğukta kaloriferi paylaşamazdık. Güzel bir melodi düşün, içinden bir sayı tut. Sev, dedin onu. Tamam. Şimdi usulca benden aldıklarını geri ver ve arkanı dönüp soyunmaya başla! Karşılıklı sevişirken kelimeler, sen dahada soğuyor ve üşümediğini vurguluyordun. Müzik güzeldi. Dilimde çıkan yaralar, sözcüklerimce bedbaht olup, beyaz teninde geziniyordu. "Bırak elindekileri !"  Ben ki nicesi ile seviştim. Ruhum fazla gelir,dedin. Taşıyamam. Biraz daha duygusal.. İnsan nasıl bakar sonra yüz yüze ? O kadar kirli çamaşır varken etrafta.. Karşımda otururken, jartiyerimi çıkarıyordum. Hiç saklamadım senden, seni aldattığımı. Velhasıl sende öyle.. Her gecenin sabaha karşı yakınlaştığı zamanlarda çorba içmeye gittik. Tavuksuyu ile yapılan çorbaya sarımsak benim fikrimdi. Sende beni yatağa almazdın. Olsun, dedim binlerce kez sana.. Duşakabin gibi kadınsın ! Bırak oyuncak ayıyı.. Bir ayin planlamıştım bende kendimce sana, senin için, öldü dediler..

Beş kuruş değerimiz yoktu aslında.. Gruşa, bugün hüzünlü kraliçem. Korsesine sığamadı da.. Peki ya üç kere altı ? Elime bir tex verip, karşıma geçmene aynalar müsade ediyor. Ve sen karışıyordun, kaşınıyordun. Bir ayin planlamıştım ben oysa, içinde günahların çıkacağı. Hani yelkenliye sövmüştük, deniz kenarında kordon boyu yürürken, tam yanımızdan yürüyen köpeğe, sırf senin kafan güzel diye sövdüğün için. Sevişirken kusasım geldi. Müsade etmedin. Hay sana lanet olsun ! Pelerinim kirlendi. Fotoğraflarda buluşup, kayıplarımızı irdeliyorduk bir keresinde de.. Ve bir karesinde, ikimiz vardık kadrajında, kadrajın sahibi henüz müzmin bekar. Muhtelif çıkarlı ilişkilerde adın geçiyor, bende buna gülüyordum. Yaşıyor gibi davranıp, yatağımı paylaşıyordum. Kızarak sana, elinde ki içki kadehini gördüm. Filmden hemen sonra kırılan. Hani san ki orgazmmış gibi yaşadığımız, birer de sigara yakardık. Oysa neler kaybettik ? Hemen söylüyorum. Ben lensimi, sen at gözlüklerini. Sana hep dedim, at gözlüklerini !

İçimden insanlar çıkıp, çıkıp gidiyor. Hiç umrunda değil ama ben atlı karıncaya binmedim. Bütün bu hikaye de yalandan ibaret. Sen her başkasının olduğunda, başkası da benim oluyordu. Ve o gecelerde başkasında buluşuyorduk. Sonra tekrar sordum sana; bir yerin acıdı mı ? - Hayır, sadece saçım çok dökülüyor. Onları yataktan toplarken öyle yoruluyorum ki, sen bile beni o kadar yoramıyorsun. Sonra tabi ben bozdum terbiyemi ! Sen hayatımda gördüğüm en güzel orospusun, dedim. Bedenen değil he yanlış anlama. Hatta çıkar madalyonunu, bacımsın bile ! Gözlerime derin bakarak, orospuyum dedin. Orospunum. Bir tokatım kesti çığlığını.... Kadın, bacaklarını arala ! Benim olmayan şeyler göreceksin. Benim bile göremediğim.. Ve radyoda..,hay aksi supergirl. Beynimi becermek gerek. Benden öncekiler, adını unuttu bile..

Usulca bıraktım elimdekileri.. Ceketimde ki cüzdanı yokladım. Yanıma biraz daha para alıp koştum. Bu seni son görüşümdü. Bu benim yasak görüşümdü. Yasaklandı. Kapaklandı. Yalpalandı.

Yere düşen adama vurmaya utanmıyor musun ?

Saçlarından çekerek sürüklediğim sen olamazdın !

Güzel müzikler, çirkin kadınlar içindir !

Bizler, kirlenirken temizlendik. Nicesinin vebali boynuma..


Saygılar, vesselam..

Aykut

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder