9 Şubat 2012 Perşembe

2.Yağlı Yerinden Depozitosuz Yarımlar

Yani genelde başladığım şeyleri bitiririm ama bazen yarım kalıyor. Tarihlerde var kelimelerde...

09/02/2012
Ahşap kumandası vardı televizyonlarının, evlerine konuk olduğum insanların. Biri ışıkta cam silen, diğeri ayaklarını dizlerinden bağlayıp dilenen, iki garip adamdı. Bana sordu; "kahve alır mısın ?" Nazikçe reddettim.

Ve inanır mısınız?, yıllardır kardan adam yapmıyordum. Çünkü kardan değil, çoğu zaman benden bile adam olmuyordu.

21/12/2011
Notaların yutkunduğu bu ülkede,
Nazım'ın tutuklandığı,
Ciğerin mundarı,

Bizler olmadık mı ?
...

26/11/2011
Kadın, bilir kişisi sayılır, bu hükmün. Eskiden daha tatlıydı dediğimiz şeylerin, en değerli parçasıdır. Kim bilir ? Ben ise, çakmağı çarpıp ta kaçtığın gün, bozuk paralarımı yokuş aşağı yuvarladım.

14/11/2011
Kırıklarımı alçılamak istiyor muyum, bilemedim...?
Bana kendinden başka, tek bir şey verme !

22/10/2011
Dikenler,
Sayısı meçhul..
Tüm gücünü toplayarak yanında hissetmek,
Bütün içtenliği ile küçük bir öpücüğü sevenin,
Ellerine özen göstermesi bir bal damlasının,
Bir içlenmek üçten beşe ve diken.

Sorumlusu olurum, güdülecek bedenin.
Her bir selamına baş eğerek güzelin.
Tiryakiliğin, tırnak içine alınmış halinin,
Dört gözümle okur, demler demler içerim.

Anti depresan ilaçlarından arda kalan...

Kulakları pas tutan dev bir kukla...

10/09/2011
Anlat desen, anlatamam !

04/08/2011
Sen ki çapkını yedi düvelin.
Otur diyorum yanıma.
Gitme..

Nerede görsem sahipsiz bir çocuk,
Diyorum, kal.
Buraları terketme...

14/07/2011
Kurup bağdaşımı oturmak yanına.. Hiç bir makama sığmayan bu nota, unutulur olmuş. Ne mutlu ! Şöyle en güzelinden bir de gazel işitti mi bu kulağım. Deymesin şimdi çünkü yağlı boya , abiler.

Kağıtlar harcadım. Sahipsiz başyapıtlar... Bir ben kaldım da gitmedim, uykuya hasret. Bir de cebimde fotoğrafı çiçeklerin, sen yoksan. Gitmedim işte. En kral ticaretçinin bile elinde kalabilir, satılamayabilir bir mal, ürün ya da her ne boksa. Yeni doğmuş bir çocuk, neden camii avlusunda ? Gidip görmeli sanki, ayın çektiği kafayı yerli yersiz. Onunda otururuz yanına, güleriz en çok, olsa olsa zaten. Gider gibi yapıp, gidemeyiz.

24/06/2011
... sonra çekip gideriz,
Daha bir çarşamba akşamı.
Tren iter seninle, nefret yeriz.

Ağustosmuş,
Sol gözümle ağlıyormuşum.

Sen zamanı bir sokağın sonunda,
Omzunda kedinin siyah tüyleri ile,
Bir bakışınla belki denize dönüştürürsün.
...

22/06/2011
Ben sana şiirler yazayım,
Günahlar sarayım bedenime.
Sen gram gram enjekte et,
Daha bir çarşamba akşamı..
Ki gönlümün en güzel çirkini,
Gitmediğinin farkında mısın ?

Ne ölmek uğrunda senin,
Ne de yaşamak, sersefil.
Şimdi tanıyamadığım senin,
Yalnız fotoğraflarda sesin.
Çekmişim sandım, elimi eteğimi,
Anlayamadım. Kimsin ?

***************************


Herkes rengini belli etsin arkadaşım !

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder