7 Şubat 2012 Salı

Mitolojide Ki Karıncaların Yerdomuzuna Rüşvet Teklifi

"Yere dökülen kibrit çöplerini toplamanı beklemiyorum ama en azından kendi götünü kendin yıka !"

Nasılsa yollarımız ayrılmayacak mı ? dedi adam.. Kadın kafasını salladı, doğru yöne.
-E o zaman..?
-Nasıl yani..?
-Kibrit çöplerinin de, götümün de canı cehenneme !
-Haklısın sanırım.

////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////

"Yerde ki kibrit çöplerini topladığın için teşekkür ederim. "

Nasılsa biri toplayacaktı. Bu, ben olayım dedim.Canım biraz gezelim mi ? dedi adam. Kadın kafasını salladı, doğru yöne. Ve çıkıp gezdiler.

Arada ki farkı görenler, lütfen parmak kaldırın. Lakin, ben görememeye başladım.

Adettendir, dediğimiz tüm olgular birbirine karışırken, ben ekmeğin ham maddesi ile cebelleşiyorum. İnsanlar da çehrelerinden dışarı bir adım atamazken, kimileri insanlıktan bile çıkabiliyor. Şükür ki, etrafımızda bir terazi yok. Daramız alınmadan, çarpılırız. Maazallah ! Gruplar oluşturarak bütünleşebilen bizler, değer yargılarımızı mı yoksa yargılarımı değerlendirmeliyiz?, kimse bir şey bilmiyor. Neticesinde varılan çaresizlikte, çarkın kaldığı yerden dönmesine müsaade ediyor. Küllük-sigara-kibrit kombininin tıpkısı...

Hani kimisi vardı ya; sana dünyaları verirken, aldığın nefesi sayar.

Tüm bu anlattıklarıma da "Süpermen Fobisi" denir.

Ayrıca, benden haraç alamazsın.Bilirsin ki, zenciler klarneti sevmez !


Gelişine tokatlar, Aykut

İyi insanların ölümü şaşırtmaz !


Eski ben değilim !

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder