31 Temmuz 2013 Çarşamba

Kimseyi Kırmayayım Diye Diye Paristen Gelen Vazoya Dönen Adam

Sanane ulan kedilerden..?
Sen hiç yaz günü üşüdün mü ?
Kalemleri sırf ibret olsun diye,
Kendine batıra batıra hemde,
Zamana karşı, zamanında gülümseyip,
Dize gelen sularda, boğulup öldün mü ?

Daha mutlu görünmelisin kurabiyem. Sen yemezsin ama bende yapamıyorum zaten hamur işi. Ne kolay dimi? Nasıl olsa olmayacak olguları zorlamamak; bazı senaryoların başarılı ve hoşgörü barındırması. Göz damlan da bende kalmadı. Lakin senin göz damlan hiç olmadı. Ohh bee ! Artık, gidebilirim. Buna bir engel kalmadı.

Acımasız girişimlerine karşı durabilmek farz olmamalı. Hemşireli şeyler yazma be adam ! Komşular alışverişte sanmasın seni. Bana bir masal anlattılar; asır sürdü. Gözlerini kaçırmana kızamıyorum. Alamadık ki şu ehliyetini yeniden stajyerliğin. Cemal Süreya'da, o kardeşi olan gözleri unutmayacaktı, unutmadı. Senin de "kardeşimlik" dürtülerin depreşmesin be kadın. Öyle deme, lazım olur. Nasıl olsa bir yolu bulunur o koca koca kadınların doğurmaya çalıştığı mucizelerin. Bak sen gittikçe alınıyorsun ya üzerine, işte o aynı üzerine gelemiyorum senin. Cebim delik gibi benim bir tenefüslük hemde. Hemde üzerime çay dökülmüş geceden. İşte bu güzergahta yangınım, üfleme !

"'Öyle güzelsin ki, kuş koysunlar yoluna' bir çocuk demiş."
-Nilgün Marmara

Sevgiler, Aykut




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder