3 Ocak 2011 Pazartesi

Beni Gördüğüne Emin Misin ?

Hayal mi dersin sonrasına..? Elinde ki kupona büyük ikramiye vurmaması kadar doğal aslında.. Kabul et ki, parmaklarım sana göre değildi. Kabul et ki, kimselerin olmadığı yerde de elbet bir çark dönmekteydi. Tinerci çocuklara, tiner satmak kadar hayıfsız bir duyguyu tatmak daha kime nasip olurdu? Kartları açık seçik oynamaktı aslen suçumuz. Alayımız kördük. Buna rağmen olanları gördük.
Kesin bir farz ile, gol olacak bu ortayı yapan sporcuya müsade etmek gibi..Bardağın kırılması, parçalanmasına en büyük nedendir.Bir hayırsızlık yongası, cebimde ellerim. Sığdı mı sandınız?, en arkaya o muhteşem dörtlü bu kez... Doldurmaya çalışmıyorum. Henüz, hüznü hazin heyecanlarla harmanlayamadım. Birşeyler zorlanıyor. Olmaya yüz tutmuş, fakat güven eksikliği.. halvetime mani. Muhasebe defteri kadar karışık, tarağın aralıkları kadar eşit ve karenin dört kenarı olduğundan emin olduğumuz kadar emin olduk diyelim. Bu kadar kürtaj yeterli mi ? Evet.. Kendiliğinden olmasada, kendi kendimize yazarak bu idamın fermanını, dar ağacına bilet kestik, cam kenarından. Daha kaç virgül ayırabilir, etimi tırnağımdan ?

Evet, elimde ki koca bir yokluk olabilir. Fakat satıcı değil kullanıcıyım abi, tutuklamayın beni...

Daha da anlatabilirdim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder