25 Ocak 2011 Salı

somewhat..

Ayaklarını bağladım. Kafamın sarhoşluğuna çalımlar atabilirdim, atmadım. Aynı şarap, aynı ekşilik.. İlerde görünüryordu aslında.. Kır kafamı johanson ! Gözüm görmüyor alkolden şahsi çarpım tablomu..İçim geçmeye müsait ve sigaram bitti sanki.Garezim kuşlara değildi. Belki haber olduğundan bendim, küçük ayı, kutup yıldızı.. Bir pekiyi de kanımdan geldi. Huzur bulduğum kelimelere zorunlu iştirak ettim. Aslen yalın ve ızdım ama hala şarhoş değildim. Öte yandan bilmem ne, kıl, yün.. Önümü göremiyorken, ezbere klavye kullanmam başarı olsa ya.. Kuş olsam, konsam. Bok olsam, ıslansam. Evet, evet.. Kimlik bedeli kimsesiliğin. Kimsesizde kimi kimsesini çaresizlikle boğmuş. Atılan yalnızca bir adım iken bu yola, dudaklarımda ki ekşiliği dudaklarından başkası silemez. Lanetler okulunda bir sahipsiz. ne kadar uzaktanda olsa, mutlak görebileceğim bir 'nah' yapardı. İyi geceler yaşamsal değerler ve değeri yargılayan düşünce kisleri..Daha da layıkı ile kusamazdım bu gece içimi.. Şarap bitti.

viraj..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder