27 Temmuz 2011 Çarşamba

Güneşte Kalan Dik Açının Hazin Sonu

Daha deli cevşenler yazmak aslında
Ve daha niceli sevişmeler..
Kaça kaça, tutulmadan çabalara
Bana ne denir ki şimdi?
Ya da bir sonra ki şarkının sahibi,
Daha gariban çehreli çocuklar..
Daha daha..

Fişini çekmek gibi.
Kalem tutmayı unutturan.
Ve gerçekten güldüğümüz..
Bana da hak vereceksin,
Makam karışıklığının arifesinde.
Lakin kendimce olmasada,haklıyım.

Daha çapraza çekiyorum dik açıları,
Dahadan kaçarken kendim timsali,
Yemin ederim abi,
Belası olamadım bu içten pazarlığın.
Çok zor başarıların tadı,
Küçük gördüğümüz insanoğlu,
Bir de yalanı, söyleyenin.
Hiç kaçırmadım da aslında keçileri
Onlar söylemeseydi belki şarkıları.
Sadece şaka sanıyorum.

Güzel havuzlu kadınlar,
Tanrının vitrinlik fikirleri
Haşa Rab, bağışla,
Bağdaşında falsolu gençliği.
Yaşımız genç bizlerin.
Son demi ile maviliklerin,
Ölmek ki, açık arttırmada.

Duyuyor musunuz ?
Fazlası ile az kaldı,
Bu başlangıçın sonuna..

Sevgiler, Aykut


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder