20 Ağustos 2011 Cumartesi

Arif'le Susam Sokağı

Arabesk dinlediğim de oluyor. Alkış, yerde peçeteler.. en ucuzundan yapılan. Ve diyor ki Arif abi, "Dün gece yakarken resmini, nasıl masum bir bakışın vardı" Arif Susam'ın giyim tarzına bitiyorum yaaa.. Erkek kuaförlerinin yani asıl adı ile berberlerin olmadığı dönemlerde yaşamış yani. Hatta istersen durdur bu nikahı nikah memuru..

Hat-hut derken sigaralar peşpeşe.. Dikkat ettim de arabesk&fantezi müzik yapan insanların sayısı diğer müzik türlerini icra edenlere göre daha fazla.. "Yavaşça eğildim kulağına ve söyle dedim; ' peçete ister misin ?' Cevap vermeyi bırakın, yüzüme dahi bakmadı." Şaka lan ! Karton, kağıt, pet şişe, demir falan toplayan insanlara dikkat ettim. Onlar iyi insanlar.Artık kadehleri kırmayacağım ayrıca... Güzel klavyeleri olan insanlara da şantör demişler. Ne alaka şimdi ? Birde fix menüler dönüyor tepemde. Ve ben kaybettiğim kumandayı monitörün arkasında buluyorum. (Hay bilmemnene ...)

Bir de şarkısında" Düşeş attım, yek geldi" değil, " Dübeş attım, yek geldi" demektedir.


Son olarakta " Nikahsız diyorlar desinler. Günah bizim, sevap bizim çatlasın eller" şeklinde akla, kalbe ve dine zarar sözlere, benden bir önce ki jenerasyon minnet borçludur. Eminim.


Sakalıda kes atık !


Boncuk gözlüm..


Teşekküler, Arif Susam.. Alkışlarla...

Sevgiler, Aykut

berber yok-temsili

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder