14 Ağustos 2011 Pazar

Yorgan Olayını Özleyenler Kulübü vol.342343789 (vol'de neymiş ?)

Kimin siniz ? Kimin olduğunuzu bilemeden, hemde. Bir çok olayı, durumu ve vaziyeti birbirine bağlayarak, yeni yaşamlar çıkarabilirsiniz lugatınızdan. Ya da silebilirsiniz, aynı lugattan. Aynı anıları, aynı ayinleri, aynı fikirleri vb. bütün değerleri bende en az sizin kadar düşünebiliyorum. Fakat bir eksik var işte, kimin siniz ? Televizyonlari gazeteler ve internet dünyasında olanlar, hiçte gerçeği yansıtmadığı kadar, insanın bilinç altını tetikliyor.  Peki şuan nereresiniz ? Cevabınızı duydum. İnternet dünyasında..

İnsanın kafasını yorduğu bir çok düğümden, sınav sonucunda geriye kalan hatırlayabildikleri.. İşin sonuç kısmının içinden çıkamıyorsanız, bir bilene sormakta fayda var. Var ama kafa patlatmadan. Bazen insanın sigara söndürüş şekli bile açıklarını gösterir. Ki şüphesiz insan denen her varlığın bir açığı vardır. Muhakak. Bir adam düşünüyoruz. (Hiç yardımcı olmuyorsunuz !) Evet, bir adam düşünüyoruz. Hadi diyelim 40'lı yaşlarda. İş, hayat arkadaşı ve evlat sahibi. İşi geride bırak, evlat candır fakat, önceden yoktu. Onu da sil. Hayat arkadaşı ! Bu konuya hiç girmeden kapatıyorum. Uzun yazıyorsun bazen, okumaya üşeniyorum diyenleriniz var. Lakin bu konunun içinden kim çıkmış ki ben çıkayım.

Su içerken boğulma tehlikesi geçiren adamın durumundan daha üzücü olan, kendi tükürüğü ile boğulma tehlikesi geçiren adamın durumudur.

Bu yazıyı yarım bıraktığımı düşünüyorum. Bakınız efendim sahur vakti,...

Güzel günler, hepimizin hakkı..

Daha olumlu düşünebilmemize ramak kala, isyan bayraklarını ateşe vermeli !

Saygılarımla, Aykut

Yangın olur. Biz yangına gideriz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder