12 Kasım 2011 Cumartesi

Yasama-Yürütme-Yargı

Mevsime aşk olsun.
Sana aşk..

Kağıt kullanmadan olmaz.
İpekte bir mendil belki,
Zamana yakışan..

En yoksul anı insanın,
Umursamazlığı bir ah'ın,
Eskiden güzel sandıklarının,
Gidenin ardından.
Anlayınca yalan.
Olmayınca yalan.
Elbet bir an !
Dilimde ki lal'ın
Fikri zorlayan sokakların,
Adını hatırladığım zaman.
Anladım ki yasak, yalan.

Bir tekmede bir diğerinden,
Öteki daha bir kırmızı yönünden,
Bileğimde ki kanın rengini gizleyemeden,
Henüz bilemeden,
Ben !
Evet ben, işte baş başa !
Karışan onca lütfu demleyemeden hemde..
Ayları kovalayan haftalardan bile,
Yasak sandığım ağustosların legalliğinden,
Öldüm gibi oldum yine..

Namusun faizliğinden,
Bedelin faişliğinden,
Ödüm gibi koptum yine..

Vakit, tan !


Cesetlerimle,Aykut

ömrü ferah kıldıran nedir ?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder